KONTAKT

Zakres działalności, czyli czym się zajmuję

W serwisach z ofertami zleceń można znaleźć właściwie wszystko. Staram się odpowiadać na te oferty, o których wiem że wykonam je najlepiej. Nikt nie posiada wiedzy absolutnej, ale w pewnych dziedzinach w końcu zostajemy specjalistami.

Szczególnie chętnie podejmuję większe projekty copywriterskie:

  • scenariusze
  • artykuły specjalistyczne wymagające researchu
  • skrypty radiowe i telewizyjne
  • redakcja większych partii tekstu (im większej wiedzy wymaga — tym lepiej)
  • teksty stricte prozatorskie i akademickie
  • parafrazy dla każdego rodzaju wypowiedzi pisemnej
  • pełen zestaw artykułów blogowych SEO i itp.

Z powodzeniem opisywałem również produkty sklepów internetowych, pisałem proste teksty pozycjonujące witrynę internetową. Chętnie podejmuję się również prac związanych z tworzeniem prostych witryn internetowych, tzw. wizytówek. Mimo iż dobrze posługuję się programami graficznymi oraz DTP, uznaję że jest to dziedzina, w której inni radzą sobie lepiej. To samo dotyczy mediów społecznościowych. Jestem natomiast otwarty na prace nietypowe, jak np. opisy i ewidencja księgozbiorów, dostarczanie informacji przez ukierunkowany research i in.

Wykonuję prace wyłącznie zgodne z prawem. Cennik traktuję jako kwestię wzajemnych uzgodnień.